Leta i den här bloggen

07 februari 2010

Fisketävling

Trelleborgs Sportfiskeklubb kommer ha fisketävling inför KM i Bjeverödsdammarna det har blivet en del av den stora starten för fiske i klubben.
Under år 2010 kommer klubben ha utflykter och då är där många som fiskar i Bjeveröd och då ska inte mina personliga synpunkter styra fisket i Bjeverödsdammarna.
Conny Lack ska ha en chans och sätta sin prägel på området och här ser jag fram emot att få ta del av utvecklingen, frågan är om inte Conny Lack ska fråga en del fiske frälsta personer om inte dom kan hjälpa till en helg.

1 kommentar:

  1. Trevligt att ni vill fortsätta kommer till Bjeveröd fast dammarna har dåligt rykte.
    Ja där finns en del att göra. Jag har skogssällskapet i ryggen då jag vill ha saker gjorda. Om par veckor ska vi börja med röjning av träd och buskar som står fel eller i vattnet som en del av dom står i. Men det är detta som är skoj med att jag tagit över. Det är en utmaning! Allt är inte perfekt med det ska jag försöka göra det till iaf.
    Som sagt.
    Verkligen välkomna!
    Om ni är många som kommer så tänk på att den 3/4 så ska Fiske&Fiskar ha kastkurs den dagens så det inte blir för trångt. Ett tips bara.

    //Conny

    SvaraRadera