Leta i den här bloggen

06 februari 2010

Bjeverödsdammarna år 2010

Jag har tidigare kritiserat Bjeverödsdammarna i Skåne, det verkar som det get resultat, det har framkommit att ytterligen en var les på Bjeverödsdammarna, men han viste hur man skulle ta över Bjeverödsdammarna så sagt och gjord Conny Lack blev den som nu äger arrende på Bjeverödsdammarna.
Han skriver till mig att Citat: dammarna kommer inte bli perfekta direkt, det kommer säkert ta en säsong.
Jag kommer nu testa av hur det blir under år 2010 och nu vet jag varför där kan finns skräp i dammarna och jag vill tro Conny Lack ser till det blir bra.

Priser
Dagskort för Bjeverödsdammarna, vuxen - 120 kr
Dagskort för Bjeverödsdammarna, junior (upp till 15 år) - 60 kr
Dagskort för Bjeverödsdammarna och Kvesarumsån, vuxen - 200 kr
Dagskort för Bjeverödsdammarna och Kvesarumsån, junior - 120 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar